Szüksége van műszaki támogatásra automatizálásunk és az IIoT választék, köztük a vezérlők, I/O rendszerek, érintőpanelek, mérő és felügyeleti rendszerek, valamint a Weidmüller megfelelő szoftvermegoldásai esetén?
Akkor jó úton halad!
Mostantól az új, AI-támogatású chatbotunk az u-mation termékek esetében gyors módszert kínál arra, hogy tökéletesen illő választ kapjon a kérdésére.
A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.
Átfogó kutatás révén teljes terméktámogatást biztosít a letöltésekhez, videó oktatóanyagokhoz, gyakran intézett kérdésekhez, műszaki katalógusokhoz valamennyi termék esetében, biztonsági tanácsokat, műszaki kézikönyveket, alkalmazási jegyzeteket,
Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.
A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.
Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető
Szűrési lehetőségekkel a különféle információkhoz és termékekhez
Bármikor kérdéseket tehet fel u-mation termékeinkről az AI-chatbotnak, és azonnali válaszokat kaphat
Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...
A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül
Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást
Érdekes témák az ipari csatlakozástechnika világából. Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában
Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.
A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.