Műszaki támogatás

Gyors és intuitív támogatást nyújtunk a támogató központunkban végzett átfogó kutatás révén valamennyi Weidmüller termék esetében, és AI-támogatású chatbotunk válaszol az Ön u-mation termékekkel kapcsolatos kérdéseire.

Műszaki támogatás

Az új AI-chatbot – Most már elérhető a támogatási központunkban

Chateljen velem az u-mation hardverről Termék újdonságok

Szüksége van műszaki támogatásra automatizálásunk és az IIoT választék, köztük a vezérlők, I/O rendszerek, érintőpanelek, mérő és felügyeleti rendszerek, valamint a Weidmüller megfelelő szoftvermegoldásai esetén?

Akkor jó úton halad!

Mostantól az új, AI-támogatású chatbotunk az u-mation termékek esetében gyors módszert kínál arra, hogy tökéletesen illő választ kapjon a kérdésére.

Egyszerűen próbálja ki!

Támogatási központ – a válasz csak egy kattintásra van

A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.

Átfogó kutatás révén teljes terméktámogatást biztosít a letöltésekhez, videó oktatóanyagokhoz, gyakran intézett kérdésekhez, műszaki katalógusokhoz valamennyi termék esetében, biztonsági tanácsokat, műszaki kézikönyveket, alkalmazási jegyzeteket,

Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.

A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.

Rövid áttekintő

Rövid áttekintő

Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető

Hatékony keresés

Hatékony keresés

Szűrési lehetőségekkel a különféle információkhoz és termékekhez

Támogatás AI-chatboton keresztül

Támogatás AI-chatboton keresztül

Bármikor kérdéseket tehet fel u-mation termékeinkről az AI-chatbotnak, és azonnali válaszokat kaphat

Több mint 40 000 letöltés

Több mint 40 000 letöltés

Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...

Személyes kapcsolat

Személyes kapcsolat

A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül

Gyors segítség szolgáltatás kérésében

Gyors segítség szolgáltatás kérésében

Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást

További műszaki támogatás

Képzések és webinárok

Érdekes témák az ipari csatlakozástechnika világából. Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában

UKCA-azonosító

Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.

A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.