Ügyfélként különböző szolgáltatásokat kínálunk az Ön számára termékeinkhez. Az első önkiszolgáló opció műszaki kérdések esetén a Támogatási Központ, ahol közvetlenül hozzáférhet számos kézikönyvhöz, adatlaphoz és szoftverhez a termékeinkkel kapcsolatban. Itt letölthető anyagokat is találhat. Szervizcsapataink kapcsolattartási adatai szintén elérhetőek a Támogatási Központban vagy weboldalunkon. Örömmel segítünk bármilyen kérdésben termékeinkkel, a velük kapcsolatos adatokkal vagy műszaki problémákkal kapcsolatban.
Szüksége van műszaki támogatásra automatizálásunk és az IIoT választék, köztük a vezérlések, I/O rendszerek, érintőpanelek, mérő és felügyeleti rendszerek, valamint a Weidmüller megfelelő szoftvermegoldásai esetén?
Ha igen, jó helyen jár!
Mostantól a u-mation termékekhez kifejlesztett új, AI-alapú chatbotunk
gyors megoldást kínál arra, hogy a lehető legpontosabb választ kapja a kérdésére.A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.
Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.
Átfogó kutatás révén teljes terméktámogatást biztosít a letöltésekhez, videó oktatóanyagokhoz, gyakran intézett kérdésekhez, műszaki katalógusokhoz valamennyi termék esetében, biztonsági tanácsokat, műszaki kézikönyveket, alkalmazási jegyzeteket,
A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.
Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető
Szűrési lehetőségekkel a különböző információkhoz és termékekhez
Bármikor kérdéseket tehet fel u-mation termékeinkről az AI-chatbotnak, és azonnali válaszokat kaphat
Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...
A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül
Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást
Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában
Termékbiztonsági incidensekre reagáló csapatunk (PSIRT) folyamatosan tájékoztatja Önt a termékeinkben felfedezett esetleges biztonsági problémákról a támogató központunkban
Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.
A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.