Műszaki támogatás – Mit ad Önnek ügyfélként?

Ügyfélként különböző szolgáltatásokat kínálunk az Ön számára termékeinkhez. Az első önkiszolgáló opció műszaki kérdések esetén a Támogatási Központ, ahol közvetlenül hozzáférhet számos kézikönyvhöz, adatlaphoz és szoftverhez a termékeinkkel kapcsolatban. Itt letölthető anyagokat is találhat. Szervizcsapataink kapcsolattartási adatai szintén elérhetőek a Támogatási Központban vagy weboldalunkon. Örömmel segítünk bármilyen kérdésben termékeinkkel, a velük kapcsolatos adatokkal vagy műszaki problémákkal kapcsolatban.

Az új AI-chatbot – Most már elérhető a támogatási központunkban

Chateljen velem az u-mation hardverről Termék újdonságok

Szüksége van műszaki támogatásra automatizálásunk és az IIoT választék, köztük a vezérlések, I/O rendszerek, érintőpanelek, mérő és felügyeleti rendszerek, valamint a Weidmüller megfelelő szoftvermegoldásai esetén?

Ha igen, jó helyen jár!

Mostantól a u-mation termékekhez kifejlesztett új, AI-alapú chatbotunk

gyors megoldást kínál arra, hogy a lehető legpontosabb választ kapja a kérdésére.

Egyszerűen próbálja ki!

Támogatási központ – a válasz csak egy kattintásra van

A Támogatási központ egy különálló, globálisan konzisztens és intuitív kommunikációs pont minden típusú technikai kérdésre a termékek teljes életciklusa során.

Emellett műszaki szolgáltatás kérése is létrehozható a támogatási központunkban, és bármikor ellenőrizheti az aktuális állapotot.

Átfogó kutatás révén teljes terméktámogatást biztosít a letöltésekhez, videó oktatóanyagokhoz, gyakran intézett kérdésekhez, műszaki katalógusokhoz valamennyi termék esetében, biztonsági tanácsokat, műszaki kézikönyveket, alkalmazási jegyzeteket,

A válasz csak egy kattintásra van, és ha mégsem találná, amit keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot személyesen.

Rövid áttekintő

Rövid áttekintő

Egy központi támogatási gyűjtőpont, ahol minden fontos információ elérhető

Hatékony keresés

Hatékony keresés

Szűrési lehetőségekkel a különböző információkhoz és termékekhez

Támogatás AI-chatboton keresztül

Támogatás AI-chatboton keresztül

Bármikor kérdéseket tehet fel u-mation termékeinkről az AI-chatbotnak, és azonnali válaszokat kaphat

Több mint 40 000 letöltés

Több mint 40 000 letöltés

Alkalmazási megjegyzések, videós ismertetők, minták és példák, felhasználói dokumentáció, tervezési adatok...

Személyes kapcsolat

Személyes kapcsolat

A személyes műszaki kapcsolattartójának közvetlen elérése az Ön országán belül

Gyors segítség szolgáltatás kérésében

Gyors segítség szolgáltatás kérésében

Hozzon létre szolgáltatás kérését, hogy gyors műszaki segítséget kapjon, és ellenőrizze az aktuális állapotot és a biztosított megoldást

További műszaki támogatás

Képzések és webinárok

Ismerje meg az ipari csatlakozások világának érdekes témáit képzési központunkban vagy élő közvetítéssel az irodájában

Biztonsági tanácsadói testület

Termékbiztonsági incidensekre reagáló csapatunk (PSIRT) folyamatosan tájékoztatja Önt a termékeinkben felfedezett esetleges biztonsági problémákról a támogató központunkban

UKCA-azonosító

Miután az Egyesült Királyság 2020. január 31-én kilépett az Európai Unióból, az új UKCA-jelölés központi témává vált.

A mellékletben ellátjuk a UKCA-jelölés kezelésével kapcsolatos információkkal.